Sunday, October 11, 2009

მიწისძვრა, იუსტიცია და მოგონებანი გარდასულ დღეთა....

მიწისძვრა ყოფილა თბილისში, იმედია ყველაფერი კარგადაა :) ბუდაპეშტში მიწისძვრები არ იცის ალბათ, ჯერ არ ყოფილა..ისე, შარშან 11 ოქტომბერსაც იყო თბილისში პატარა მიწისძვრა, სამი ბიძგი, იუსტიციაში ვიყავი, ტრენინგს ატარებდა მაშინ ჯერ კიდევ ჩემი რიგითი თანამშრომელი და მომავალში კარგადშეფერებული უფროსი ;) ჩემი ტრენინგი მქონდა მე ჩასატარებელი, მაგრამ ვინ გამიშვა, საერთო დამაწიოკებელმა ერთს ტრენინგის ჩატარება და მეორეს ტრენინგზე ჯდომა მოგვისაჯა. ხოდა ვიყავით ასე, საერთო გაჭირვება გვქონდა მაშინ და შევჩიოდით ერთმანეთს :))) შაბათი იყო, ჭირივით მეზარებოდა იუსტიციაში მისვლა, თან მარტოს, თან დილიდან და თან მთელი დღით :( კეთილი ადამიანებიც არ აღმოჩნდნენ კეთილები და არ შემომიერთდნენ მაშინ, ხოდა მერე კი გავცივდი კიდეც და ლიმონიანი ჩაიც კი ვსვი ბევრი :)))))) მაგრამ ეგ სხვა თემაა, ხოდა ვართ ამ ტრენინგზე, ღაღადებს ტრენერი ადმინისტრაციული წარმოების სხვადასხვა საკითხებზე და უცებ, მაგიდა აზანზარდა. მე რა შემაშინებდა, ჩემს კაბინეტში, მეტროს ყოველ გავლაზე თაროებიდან ბაინდერები ცვიოდა ხოლმე და აუდიტორიას გადავხედე, არიან გადაფითრებულები და მაგიდას მოჭიდებულები (ისე, რამდენიმე კაცი არ ჩანდა, შეიძლება მაგიდის ქვეშაც იყვნენ, რას გაიგებ) ხოდა მე ოლიმპირი სიმშვიდით გამოვაცხადე, ნუ გეშინიათ, აქ მეტრო გადის და ძველი შენობა რომ არის იმიტომ აქვს ასეთი ვიბრაციათქო. არ უნდოდათ დაჯერება, მაგრამ გავიგიჟე თავი, რას მასწავლით, ნახევარი წელია უკვე ასეთ პირობებში ვმუშაობთქო და დამშვიდნენ, მადლიერი თვალებით შემომხედეს (რა ვიცი, ეტყობა პათოლოგიური შიში ქონდათ მიწისძვრის, თორე რა მნიშვნელობა აქვს რატომ გაზანზარებს) ხოდა დავუბრუნდით ფორმალურ ადმინისტრაციულ წარმოებას და მერე სანატრელი ლანჩის დროც მოვიდა. წახეტნენ ჩინურში (მე მაშინაც არ მიყვარდა ჩინური სამზარეული და იუსტიციის კედლებში დავიწყე მარტომ ბორიალი, ჩემს ჯინაზე არავინ იყო იქ, სხვა დროს ღამეც არ მოგასვენებდნენ!!!) ხოდა რო მობრუნდნენ, კი მომიტანეს ამბავი, სამბალიანი მიწისძვრა ყოფილა, სამი ბიძგით!!!! უფ, რა ვიცი, მე კი მართლა მეტრო მეგონა და...ზუსტად ეგრე აზანზარებდა ისიც!!!! ხოდა ასე...

0 comments:

Post a Comment