Thursday, October 29, 2009

ენერგიები

დღეს რაღაც ენერგიის მოზღვავებით გავიღვიძე, ვღიღნებდი, ვიღიმოდი...მომწონს ჩემი თავი ასე როცა ვარ, რაღაც ყველაფერი მიხარია, ყველაფერი კარგადაა, ყველაფერი კარგია... კიდევ ის, რომ ძალიან საინტერესო ადამიანებთან მიწევს ურთიერთობა, ძველ თუ ახალ ნაცნობებთან, რაღაც ახალი ხდება მათში ყოველდღე და ამ ახლის ამოცნობა მომწონს... აუუუ, რა მაგარიააა, ყველაფერი მაგარია, ყველაფერი კარგადაა და მიხარია და კიდევ დღეს გამოცდა დავწერე და კიდევ რაღაცეები მოვაგვარე და კიდევ რაღცეები დავალაგე (თავში) და კიდევ...მეტი რაღა...კარგი დღე იყო...

4 comments:

Anonymous said...

კარგია, ახალ და საინტერესო ადამიანებთან ურთიერთობა! აბა მე სულ ერთ წრეში ვარ ჩაკეტილი!

პ.ს. მოხარული ვიქნები ჩემს ბლოგს შენს ლინკებში თუ ვიხილავ, ჩემ თან უკვე ხარ! ;) ხათუნა

ანუკა said...

magaze rogor gawyenino aba?

fiamifero said...

ხო იცი სულ რომ გადათხარო მაქაურობა, ჩემზე საინტერესოს და სასწაულს ვერავის იპოვი

ანუკა said...

ეგ ვიცი, შენს მერე საინტერესო ხალხი არსებობს უბრალოდ :)) second best choice :P არ ინერვიულო მაგაზე შენ :))))))

Post a Comment