Sunday, December 13, 2009

უცნაური დღე


დილით თოვდა..ლამაზად, მსუქანი ფანტელებით, მაგრამ არ დაუდევს, უბრალოდ აუტანლად ყინავს ბუდაპეშტში. სასაცილოა, მაგრამ ახალი წელი ჩემთვის დაორთქლილ ფანჯრებთან უფრო ასოცირდება ვიდრე საცივთან. დღეს დილიდან ოჯახის გოგოები ვართ მე და ბრიტა უკვე ორი კვირაა ცდილობს შემაბას საშობაო ნამცხვრის გამოცხობაზე (ერთი მე რაში ვჭირდები არ ვიცი ოღონდ), მოკლედ დღეს მოვნახეთ დრო და რომ მეგონა ვაცხობდით აღმოჩნდა რომ მზა ცომი ვიყიდეთ და ღუმელში შევდეთ :))) მე როგორც დავასკვენი, აქ ასე იციან საჭმელების კეთება: ყველა რეცეპტს ინტერნეტში პოულობენ და ყველა ინგრედიენტს მზა მდგომარეობაში ყიდულობენ! :)) მოკლედ ყველაზე დიდი ჯაფა ნამცხვრის ფორმა იყო, რადგან სპეციალური ფორმები არ მოგვეპოვება და ვერც მაღაზიაში ვიპოვნეთ, მთელი ნახევარი დღე მივუძღვენით ვარსკვლავების და ნაძვის ხეების ხატვასა და გამოჭრას. რაღაც მოჯადოებულ ქვეყანაში ვარ მგონი, ნამცხვრის გამოცხობა ერქვა მაგრამ ხელგარჯილობის გაკვეთილი გვქონდა აშკარად :))

საღამო კარგი იყო, სადღაც ბარში წავედი, ერთ-ერთი ჩემი აქაური მეგობარი მღეროდა და ძააააააააალიან ვისიამოვნე, იმ მუსიკით სავსე დავდივარ ბოლო ორი საათია :)

მეტი არაფერი, რაღაცა მშვიდი დღე იყო, ხვალიდან ისევ სამეცადინო და ისევ სტატისტიკაზე წუწუნი :)

5 comments:

Unknown said...

gemrieli tu gamovida xelmarjve ostatebis shemoqmedeba?:)

Anonymous said...

chemtvisac arasodes asocirdeboda axali weli sacivTan, gozinayTan an kidev sxva rame saWmelTan. sinaTlesTan, TovlTan da brWyviala saTamaSoebTan asocirdeboda yovelTvis.

ანუკა said...

რავი ეკო, იყო რა

Calendar Girl said...

eg iyo is soiree musicale extraordinaire? :))

ანუკა said...

yes ;)

Post a Comment