Friday, March 12, 2010

მახინჯი მჭადები :)


ნუ, რა მონდომებული გოგო ვარ, პირდაპირ, გადაირევი :)))
ავდექი და მჭადები დავაცხვე და მართალია კარგი მახინჯი შესახედავები იყვნენ (უკვე აღარ არიან), მაგრამ მშვენივრად გემრიელი გამოვიდა. ძალიან ადვილი ყოფილა :))))) ხოდა ასე, დღეიდან მჭადის გამოცხობაც ვიცი. ახლა ორ საკითხზე მაქვს სამუშაო: დავხვეწო მჭადის ფორმა და მჭადის გაოცხობის დროს ვიხსნა სახლი გაბუღვისაგან :გავწითლდისმაილიკი: რაიც, დარწმუნებული ვარ წარმატებით გამომივა შემდეგ ცდაზე.
რომ დავაცხე ეს მჭადები, ჩავდე შიგნით სულგუნი (რომელიც უფრო მარილიანი რომ ყოფილიყო კიდევ უკეთესი იქნებოდა) და დავუძახე ამ ჩემს მეზობელს, ისეთი რამე უნდა გაჭამო, პირველად რომ გავაკეთე, მაგრამ შენ რომ ნაჭამი არ გექნება და ვერც გაიგებ ვერასდროსთქო. უნდა აღინიშნოს, რომ ყველა თავისი თვისტომისაგან განსხვავებით კარგად მოიქცა და მთელი ერთი მჭადი აიღო ადამიანურად და შეჭამა. რა იციან ამ დანარჩენებმა, თავაზობ რაღაცას, ჯერ შეგეკითხებიან დეტალურად რა არის და როგორ კეთდება (აი, საქართველოში ყველს რომ ყიდულობს კარგი დიასახლისი და ამომყვანის რძალთან ურთიერთობის დეტალებიც რომ აინტერესებს, დაახლოებით ისე), მერე ასჯერ გკითხავენ მართლა გინდა თუ არა რომ უწილადო, მერე რომელი შეიძლება აიღოს, მერე რამხელა შეიძლება აიღოს, მერე იმ რამხელასაც გაჭრის ოთხ ნაწილად და ყველაზე პატარა ნაწილს იღებს და უიმეეეეეეე, გადაირევი. ხოდა ამან აიღო მთელი მჭადი და გადასარევად მიირთვა, ოღონდ ბოლოს მაინც იყივლა გენებმა და ფქვილი მანახე როგორიაო. რას იზამ, ასატანი ვარიანტია.
ხოდა ასე, ძალიან ამაყი და კმაყოფილი ვარ ანუ ამაყად კმაყოფილი ვარ :))))
კიდე სახლიც დავალაგე დღეს, თან ისე საფუძვლიანად და როლებში შეჭრით, რომ ბოლოს აივანზე გავედი და იმის დასუფთავებაც დავიწყე. ასეთია 'დიასახლისის' ხვედრი. სანამ დავბრუნდები, ხაჭაპურის გამოცხობაც კი უნდა ვცადო - ეს 'დიასახლისის' ოცნებაა :))))))))))))

2 comments:

Dato trapaidze said...

:)
შეგიძლია პატარა სახაჭაპურეც გააკეთო ;)

ანუკა said...

ეეე, დამასწრეს უკვე, სანამ მე დავიხვეწე :)))))

Post a Comment