Sunday, March 28, 2010


ამ ჩემს მეზობელს ბიოდენები აქვს :(
აღარ შემიძლია, ჩემი ინტერნეტ-კავშირი დამოკიდებულია ამის სიარულსა და გაზმორებაზე :( რა დავაშავე, ყველა მისი ნაბიჯი ვიცი უკვე, აი, ადგა - ამიტომ არ მივიდა ეს მინაწერი სკაიპში, ახლა დაჯდა - ამიტომ გაიგზავნა შეტყობინება, ახლა კარი გააღო და შესაბამისად, საერთოდ გადაიხაზა ცისფრად მოციმციმე ეკრანები, ახლა სახლიდან წავიდა და ვაშააა, საღამომდე ინტერნეტი შეუერხებლად მექნებააა!!! ხოდა დავიტანჯე.
სხვამხრივ, რა უშავს, მშვენიერი შეშინებული ახალგაზრდაა.
ორი დღის წინ მოვდივარ სახლში და შუქი არაა ჩემს სადარბაზოში. ეს ცალკე ღადაობა რომ შუაგულ ევროპაში მაინცდამაინც ამ ერთ შენობაში ჩაქრა შუქი, მაგრამ ეგ არაფერი. ამოვედი მოკლედ სახლში და სიბნელეში ორი ცალი თვალი ხამხამებს. ზის ასე, ბუსავით და შუქი არ გვაქვსო, მომახარა. შევატყვე-მეთქი! რა გვეშველება, მთელს ევროპასო. მეთქი, აბა, ახლა დამშვიდდი, რა ევროპა, გარშემო ყველგან შუქია, მოვა აქაც! რა ვქნათო. შენი ჭირიმე, ორი ცალი სანთელი რომ გაქვს ოთახში გამოიტანე, ავანთოთ და ეგაამეთქი. სანთელი რად გვინდაო. ვაიმეეე, მოვატანინე, როგორც იქნა, ავუნთე ეს სანთლები და უჭირავს ხელში ჩირაღდანივით და დამყვება სადაც წავალ. რას დამყვები-მეთქი, რა ვქნაო, რა ქნა და დადგი ერთი გასასვლელში, ერთიც აბაზანაში და განათდება ცოტა. აღფრთოვანდა ეგრევე, ეგ რა კარგი მოიფიქრეო! ვფიქრობ ჩემთვის, გულში, მოვიფიქრე რა, გამოცდილება მაქვს და პრაქტიკაში ვარ ნავარჯიშებითქო, მაგრამ არ ვუთხარი არაფერი. კაი, დაჯდა თავის ოთახში და შიგადაშიგ მეხმიანება, რა ვიცი, ეშინოდა შეიძლება, რას გაიგებ. ხოდა ცოტა ხანში მომადგა, ინტერნეტით მესიჯებს ვერ ვაგზავნიო. რას გააგზავნი, დენის წყარო სჭირდება იმ ინტერნეტსაც. ავუხსენი და დამშვიდდა, მანამდე დივერსია ეგონა! კი მოვიდა ჩემს ბედზე ეს შუქი ძალიან მალე, მაგრამ ისე გულით შემეცოდა მტელი ევროპა სანთლის დანიშნულება მარტო რომანტიკის შექმნა რომ ჰგონიათ და სახლის განათების სტრატეგიული წერტილების მოძებნა რომ არ იციან, რომ აი, რა გითხრათ!
მე რომ მეცოდება ესენი ერთია, მაგრამ ამათ როგორ ვეცოდები არ ვიცი. ჩემს დაბადების დღეზე თონის პურები ხომ მომიტანეს და სანტლებიც ხომ ჩავარჭეთ და ასე რატომ ხდებაო და საქართველოში სად გვაქვს ტორტის საშუალებათქო, ვიხუმრე. ის კი დამავიწყდა ჩემს ხუმრობას კანონმორჩილი გერმანელები კი არა, ჭკუამხიარული ქართველები რომ ვერ იგებენ ზოგჯერ ჯეროვნად და ასე რომ, გამაგრდით ქართველებო, მგონი არ მოგვაკლებენ ჰუმანიტარულ დახმარებას...
ახლა იმედია ამის დაპოსტვამდე არ გაინძრევა იგი საკუთარი სკამიდან და წარმატებით გაგაცნობთ ამ ერთ პოსტსაც! :))

1 comments:

Unknown said...

gogo sakvarelia eg vigaca :))

Post a Comment