Sunday, January 31, 2010

გადაწყვიტე!!!

არ მიყვარს, როდესაც სიტუაცია აბსოლუტურად ჩემზეა დამოკიდებული, არც ის მიყვარს, როდესაც მე ვარ დამოკიებული სხვაზე. ამ ორ არ მიყვარს შორის რომელი უფრო არ მიყვარს, არ ვიცი, ალბათ, როდის როგორ. ყველანაირ წვრილმან თუ მსხვილმან გადაწყვეტილებებს ეხება. ყველაზე ცუდი ისაა, როდესაც ვაცნობიერებ სასურველ გადაწყვეტილებას, შინაგანად თითქოს ვიღებ კიდეც მას და მერე საკუთარ თავს ვატყუებ, ათას "წყალგაუვალ" მიზეზს ვიგონებ იმის დასაჯერებლად, რომ სხვანაირად არ გამოდის, ან ასე თავისთავად გამოდის. ხოდა ასე. ვარ ასეთ გაურკვევლობებში. საინტერესოა, რატომ არ მინდა პირდაპირ, გასამართლებელი მიზეზების გარეშე გავაკეთო რაღაც, ალბათ შედეგების და იმ შედეგებზე საკუთარი თავის პასუხისმგებლის როლში წარმოდგენა არ მესახება კარგ პერსეპქტივად. არადა, ასეც არ შეიძლება.
ხოდა, ვარ ასე, გადაუწყვეტელი!!! :)))
მაინც საყვარელი ვარ ;)

0 comments:

Post a Comment