Sunday, February 7, 2010

ზარმაცი ვარ მე, ზარმაცი


არაფერიც არ ხდება, ყველაფერი ვიკადრე დღეს იმისათვის, რომ პოლიტეკონომიის წაკითხვა ამეცილებინა თავიდან, გაზქურაც კი გავხეხე, აბაზანა ორჯერ დავალაგე, რა ვიცი, რა არ გავაკეთე, თოვლში და უბედურებაში გარეთ გავვარდი და შორს მდებარე მაღაზიაში წავედი სრულიად არააუცილებელი წვენის საყიდლად (ახლაც გაუხსნელი დევს მაცივარში) და ასე ვარ. არადა, ჩემი წასაკითხია, ვერაფერს მოვუხერხებ. რაღაცა აბსოლუტური რა დამემართა არ ვიცი, მაგრამ აბსოლუტური რაღაცა დამემართა. ხანდახან მგონია, რომ რესურსები - გონებრივი შესაძლებლობები ამოვწურე, ხანდახან მგონია, რომ სამყარო (კონკრეტული, გარსმყოფი) ჩემთვის გაუგებარ ენაზე ლაპრაკაბოს, კიდევ რაღაცეებიც მგონია ხოლმე. ვერ გავიგე რა. რეალობას რომ შევხედოთ, ვერც იმას ვიტყვი, რომ ვერ ვასწრებ და ვერც იმას, რომ ვერ ვიგებ, აი, მაინც ასე უაზროდ ვარ და ესეც რო მაწუხებს ამაზე სუ ვგიჟდები!!!

0 comments:

Post a Comment