Friday, February 26, 2010

ვეძებ მოტივაციას


დილით წვიმამ გამაღვიძა. გაზაფხულის წვიმა იყო უკვე, თბილისში, ჩემი ფანჯრების წინ გადაშლილ წაბლის ხის უზარმაზარ ფოთლებს რომ ამძიმებს ხოლმე. რაღაც უცნაური სიჩუმე მოაქვს წვიმასაც. სიამოვნებით მეძინა რამდენიმე საათი წვიმაში. ლექცია გამიცდა დღეს, ჩემი ლექტორი სიმართლის კომისიი ექსპერტია და რამდენიმე დღით მოუწია წასვლა. მერე ავდექი, როგორც იქნა, თეზისის მონახაზი გავაკეთე, გავგზავნე, კიდევ დამრჩა წვრილ-წვრილი სამეცადინოები და მერე ხვალ და ზეგ თემა უნდა დავწერო. საქმიანად უნდ მივუდგე ყველაფერს, მაგრამ მთელი დღეა რაღაცა სისულელეებს გადავწყევი. რაღაც ისე შევეჩვიე მარტო ყოფნას, ის ვიღაც ადამიანი რომ გადმობარგდება ორ დღეში, გადავირევი ალბათ. კიდევ... სახლში ჯდომას შევეჩვიე, ყველგან წასვლა მეზარებააააა, ყველაფერი მეზარებააააა. რა საშინელებაა???? რა ვქნა???

5 comments:

Unknown said...

anoo, is vigac adamiani ra sqesis aris? :)):P

ანუკა said...

მამრიო ამბობენ და დაზუსტებით ხვალ დილით, 6სთზე შევიტყობ :)))

Unknown said...

shena, 17 dekemberi gadautaniato 3-4 tvit:) :P

ანუკა said...

არ გავს რაღაც მაგ ამბავს :)))

Theresa Walker said...

გამარჯობა ყველას, ჩემი სახელია ტერეზა უოკერი, მე დაქორწინებული ვარ 20 წლის განმავლობაში და ორი შვილი ჰყავს, უფროსი 16 და უმცროსი 11 წელია. ჩემი მეუღლე ძალიან მომეწონა, მაგრამ ის მივიღე იმ მომენტში, როდესაც ის საქმეში ჩართული ქალია, რომელიც მისი თანამშრომელია. მე არასდროს წარმოვიდგენდი, მაგრამ რატომღაც მისი დამოკიდებულება ჩემსა და შვილებზე შეიცვალა, მისი გვიან მომდევნო სამუშაოდან მე ვფიქრობდი ამ საკითხზე, მაშინაც კი, ჩემი მე -20 ქორწილის საიუბილეო წლის მარში, მე შენარჩუნება თავს დაშორებით სექსი, როგორც ჩვენ გპირდებით, რომ ამის გაკეთება ქორწილი საიუბილეო დღეს, ეს იქნება ჩვენი საქორწილო ერთხელ, 15 დღით ადრე ქორწილი Annivessary მან აღიარა, რომ დიახ მას ჰქონდა სექსი მისი. მან მომიყვანა ჩემი საწოლში, როცა ვიყავი სამუშაოდ, მან იცოდა, მაგრამ მან ეს გააკეთა ქორწილის საიუბილეო დღეს ჩემს საწოლზე, ეს იმას ნიშნავს, რომ ჩემი გრძნობები სრულიად უშედეგო იყო, ჩემი ფსიქიკური მდგომარეობა სავსე იყო აგონიაში, ვფიქრობ არ შეიძლება დაივიწყოს და გადამეღწია ტკივილი, ეს ქალი იყო სრული კონტროლი მისი და მე არასოდეს მინდოდა ამის გაკეთება ძალადობით, მან უნდა გაიმარჯვებს ჩემთვის, რადგან იგი განქორწინებული, მან განაცხადა, რომ იგი ეჭვიანობს ჩვენს ურთიერთობას და ის იქნება ჩაიშალოს ჩემი ქმარი. მე მქონდა განეხილა იგი მეგობარს, რომელმაც მთხოვა, რომ მომეძებნა კარგი მართლწერის კასეტერი, პირველ რიგში მე არ მჯეროდა, რომ ამ Cast მართლწერის, მაგრამ მე უნდა მივცეთ, სანამ მე მოვიდა პროფეტი ჯოზეფ უგო ელ-ფოსტის საშუალებით მას დაეხმარა იმდენი ადამიანი, რომ უკან დაბრუნდნენ და დაეხმარონ ურთიერთობას და ხალხს ბედნიერნი იყვნენ თავიანთ ურთიერთობებში და სხვა სიუჟეტები სულიერ ავადმყოფობაზე და მეტი, მე ავუხსენი ჩემი მდგომარეობა და მან დამეხმარა რამდენიმე ლოცვა, რამდენიმე მწვანილი ფესვები და ცოტა მსხვერპლი, რომელიც მე გავაკეთე და 7 დღის განმავლობაში ის დაბრუნდა ბოდიშით და ეს მხოლოდ სასწაული იყო ჩემთვის, ბედნიერი ვარ დღეს, რომ მან დამეხმარა და ამაყად შემიძლია ვთქვა, რომ ჩემი მეუღლე ახლა კვლავ ჩემთან არის და ის არის ახლა სიყვარულში მე როგორც არასდროს.
ხართ თუ არა რაიმე დახმარება თქვენს ურთიერთობაში, როგორიც არის თქვენი მამაკაცი, ცოლი, მეგობრის, მეგობარი, ლატარიის გამარჯვება, ავადმყოფობის ან სამუშაო ადგილების ხელშეწყობა, ნებისმიერი სახის სულიერი პრობლემა, ცხოვრების გამოწვევები უნდა დაუკავშირდეს მას.

ელფოსტა: karnataka.temple@gmail.com
WhatsApp: +34631686040

Post a Comment