Tuesday, February 23, 2010

დიდი მადლ'ობა პატრულ'ს

დეიდა კვაჭმა უსაქმურობისგან გადაწყვიტა ჩემი ბლოგით გართობა, გამომძალა პაროლი, აურ-დაურია ყველაფერი, მერე ჯერ ამ დიზაინების შემქმნელებზე მოეშალა ნერვები, მერე მე რომ ვერ გავარკვიე მარტივად რატომ არ არის ყველა საჭირო ღილაკი თვალსაწიერის არეში განლაგებული - ამაზე, იჩხუბა კიდეც ცოტა. ნუ, ცოტა რა, იმისთვის საკმარისად, რომ ისევ ძველი დიზაინის დაბრუნება ასე ერთი კვირა მომერიდოს თუ არ შემეშინდება და მერე, ამ ქლიავობასაც კი შევეჩვევი,ისეთი ბუნების ვარ :))))
ხოდა ვარ ახლა ასე გადამწვანებული და არეული, მე ხო გადაადგილებებზე და ცვლილებებზე სულიერი აშლილობა მემართება :(((
სხვა ის, რომ დავწერე პოლიტეკონომია, იმას თუ დაწერა ერქვა. პროფესორს ნაწერს რომ ვაბარებდი, მოხსნა გუდას პირი (ცელოფნის გუდას) და სნიკერსი გინდა თუ მარსიო. არ დამიმსახურებიამეთქი კი ვეხვეწე და თუ მაინცდამაინც კეთილშობილების გამოვლენა გინდათ, დაიტოვეთ შოკოლადი და ერთ საკითხში მაინც ჩამითვალეთთქო, მაგრამ გაიგონა??? არა!
შემრჩა შოკოლადი.
არასრატეგიული მიდგომა იყო, ნიშნების დაწერის შემდეგ უნდა დაერიგებინა შოკოლადები, მერე უფრო დამჭირდება :)
დაღლილი ვარ .....

2 comments:

fiamifero said...

hoi ra umaduri xar. axla saxes gavicmindav da mere isev zveli tu ar dagiyeno unamuso viyo

ანუკა said...

:)))) სახე გაიწმინდე ოღონდ მანამდე უეჭველი :)))

Post a Comment