Monday, February 8, 2010

უსათაურო


ეს მეძინებამანია უკვე მარაზმში გადადის. დღეს დედაჩემმა მკითხა შეშფოთებული სახით, ხომ კარგად გძინავსო. კი-მეთქი, რა უნდა მეპასუხა? კიდე ის მითხრეს, რაც ფილმებს უყურებ, ის დრო რომ იმეცადინო ნეტავ რა იქნებაო და წარმოვიდგინე, პროცესი ვერა - მტკივნეული იყო, შედეგი წარმოვიდგინე. ხოდა კიდევ ერთხელ შემრცხვა, მაგრამ მხოლოდ იმიტომ რომ შემრცხვენოდა. ასეა ეს!

ახლა რამდენიმე კონცეპტუალური საკითხი:

ეს ჩემი მეზობელი ხომ წავიდა და თვალით აღარ მინახავს მას მერე, მაგრამ ბარგის რაღაცა ნაწილი დამიტოვა. ამის ბარგს ვინ ჩივის, კბილის ჯაგრისი აქვს დატოვებული და პირსახოცები, ისევ ისე კიდია აბაზანაში და ყოველ დილით პირველი ფიქრები და გაბაასებები მის კბილის ჯაგრისთანაა. ისე ვარ რა, კიანეს სურათს რომ უყურებს მთვრალი კახი და ველოდები მის გამოჩენას ყოველ წამს. უკბილისჯაგრისოდ რას აკეთებს, ამაზე ფიქრი ჩემს შესაძლებლობებს აღემატება.

ახლა ამ ჩვენს დავალებებს რაც შეეხება. მე არ ვიცი ცოდნის რა დონეს უზრუნველყოფს ცეუ, მაგრამ სიტყვების თვლაში რომ მასტერიც გავხდი დოქტორიც და კიდე დამსახურებული აკადემიკოსიც, ფაქტია. თავს დავდებ, რომ ცეუ-ს ნებისმიერი სტუდენტი თუ კურსდამთავრებული ერთი შეხედვით განსაზღვრავს დოკუმენტის სიტყვების ზუსტ რაოდენობას მაქსიმუმ 5 ერთეულის ცდომილებით, ნებისმიერ ტექსტს შეამოკლებს ან გაზრდის ნებისმიერ რაოდენობამდე სტრუქტურისა და შინაარსის დარღვევის გარეშე და ათას სისულელეს ჩაიდენს კიდევ. ასე მაგალითად, შედარებით პოლიტიკაზე რომ ვწუწუნებ, მარტო მე კი არ ვარ, მთეეეეეეელი კურსი ამაზე წუწუნებს, ასე ერთსულოვნები არაფერში არ ვართ და რაც მთავარია, მთელი ჯგუფის ნაწერები გვიჩანს ფორუმზე და ტექსტები, რომლებზეც აზრი და კრიტიკა უნდა დავწეროთ იმდენად უაზრობაა, რომ ყველა ჩვენგანი წერს სამივე სტატიის ავტორის სრულ სახელსა და გვარს, სტატიის სათაურს, გამომცემელს და რაც შეიძლება მსუყე ციტატას, რომლისგანაც რეალურად ბოლო ორი სიტყვაა საჭირო. ამით ვიგებთ ასე 50-დან 100 სიტყვამდე და თუ გაგიმართლა და კიდევ ერთხელ მოგიწია ავტორის ხსენებამ, ხომ აშენებული ხარ და ეგ არის. ჩემი დაპატენტებული აღმოჩენაა, რომ სქოლიოში გვერდის მითითებისას თუ „გვ.“-სა და გვერდის ნომერს შორის ადგილს გამოტოვებ, ორ სიტყვად ჩათვლის ვორდი და ასე, რას არ ვკადრულობთ გენაცვალე, ძნელია აქ :)))) ხოდა ვართ ასე, სიტყვების თვლაში გაწაფულები და იკმარეთ ეს 302 სიტყვა :)

2 comments:

salome said...

ichmeba ki ar ikitxeba :) kai iyo

ანუკა said...

:)))

Post a Comment